Friday, 28 August 2009

erk....

8
8
petang semalam...
aku dan jamee ke bandar.
aku memandu kereta aku...ya batmobil aku...yang pada waktu itu takde sangat rupa batmobil...sebab dah lebih kurang sebulan aku tak jenguk jejaka2 di tempat cuci kereta...
boleh dikatakan...
bahagian belakang kereta aku tu memang cuma warna debu je...
boleh buat finger painting...huhu

anyway...
sewaktu berhenti di traffic light...
ada sebuah kereta didepan kami...jenis trooper...
aku tak perasan jenama apa kereta tu,
sebab aku leka tengok nombor2 kat traffic light didepan...
oh...kereta didepan aku tu...boleh tahan juga kotornya...
bahagian belakangnya hampir semua dihias dengan lumpur
ala2 canvas untuk finger painting juga la....

tiba2 jamee...sambil senyum2 bertanya pada aku...

jamee: mama....

aku: (jeling je...masih terpukau dengan nombor2 didepan)

jamee: mama rasa antara kereta kita dengan kereta depan ni...mana yang lebih kotor...

aku: erk.... ( ciss...laha )

aku...hari ni dah suruh Lily pergi hantar cuci...hehe...