Tuesday, 18 August 2009

mencintai bukan bererti memiliki-the flipside...kimisai punya request

ok kimi, puisi untuk kau...aku tulis dua terus...hehe..



mencintai bukan bererti memiliki-2



dibawah langit yang cerah dan biru
aku teringat padamu


ditengah kedinginan bayu subuh
hatiku kau sentuh
dengan tusukan mawar berduri
diriku kau calari


bersama kelopak mawar yang gugur ke bumi
aku mati
yang tinggal cuma luka itu
yang ada cuma darah itu


mencintai bukan bererti memiliki-the flip side

dibawah langit yang cerah dan biru
aku teringat padamu

bersama putihnya awan yang berlalu
kau pergi dariku

ditengah keheningan senja ungu
aku masih menunggu
dalam mimpi pada hitam malamku
kita sering bertemu

walau cuma dalam mimpi
hakikatnya aku tetap disini
aku...mahu menggunakan silver bullet, perlu yakin yang ia akan berkesan...kalau tidak werewolf tidak akan mati...jika yakin...peluru kayu pun mampu menjadi silver bullet...:-)