ads

Friday, 30 January 2009

a matter of perception

ada 3 tag yang aku belum jawab...aku akan jawab satu2 ok...nanti merajuk pulak mereka2 ni...tak terpujuk aku...patience my friends...in time semua akan dijawab...

  • Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi.
    Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi. Sertakan!

  • Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?

  • Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi.

seksi...sebab aku pakai shades...



seksi sebab aku pakai cap...

seksi sebab aku pakai baju kurung...

lupa pulak...aku tag semua yang aku link kan dalam blog aku...yang bukan warga atau bekas warga UMP....hehehe...yes....you.you.you.you.and you...

Selamat berseksi.

FLY

"if you surrendered to the air, you could ride it" - Toni Morrison "when everything seems to be goimg against you, r...