Thursday, 4 June 2009

hey ladies...you rock

lagu ni...aku suka

lagu: Hey ladies
artis: Rossa


Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis


aku..Bila wanita sudah beraksi dunia hancur...gentlemen?..:-D

12 comments:

~~~ kay ~~~ said...

hehehe...

http://www.youtube.com/watch?v=tUNnscC8eyU

have a lovely day!
(^_^)

baincardin said...

hu...mendalam maknanya rangkap tu. :)

adibah said...

Aku pun suka lagu ni..!

WanHidayat said...

Rossa...sy suka sbb dia cantik...ada juga yang terkena....

Wanita Beraksi Dunia Hancur....ini mmg Scorpio!!!

bias® said...

"memang sumer jantan tak boleh di percayai! ai benchi jantanz! menyampah!!"

zul hafixi said...

aku x dengar lagi lagu nih... nak cari jap... huhu...

aloy_paradoks said...

takde idea ke?

Mr Final said...

yeay.. u rock!

1st track album rossa

u ade dah ek mdm.. bgs kalo gitu..

azwan bamadhaj said...

bila manusia sudah beraksi, dunia hancur..

memang la...

coz wanita yang akan menghancurkan dunia.. hahahaha

addyaholix said...

dah dengar tega dari rossa?
bukan tegar, tapi tega. lagu baru dari album baru rossa. itulah lagu yang saya selalu ulang setiap kali online kat rumah.

Otit said...

hahaha.
bila wanita mula beraksi,
habislah dunia,hancur musnah.
ranap...ibarat second tsunami melanda.waahahahahha.

azwan,can't agree more.

ZiLa said...

skrg baru faham maksud sebenar lagu tu...mmg tak semua lelaki boleh dipercayai..ade jugak yg blh percaya..but,kene berwaspada selalu..