Friday, 12 June 2009

the never ending story - episode 7

sila dapati siri terdahulu daripada mereka iniedisi terhad!

1
.budaksetan
2.budak "e"
3.budak aloy
4.budak paiseh
5.budak zul
6.budak kelantan

Dari episode 6

terdapat penumpang dan pemandu di dalm badan aku
!!!!ahahahahahahahaha
apa sudah jadi dengan aku?????
celaka punya man babi!

Never ending story : episode 7

Takpe…jangan panic…go with the flow, bak kata orang putih…stylo gak cara badan aku berevolusi ni…kalau Darwin tengok sure menangis terguling2…


Evolusi dah complete…takde sehelai pun bulu pelepah yang tinggal di badan aku…seluruh anggota aku diganti dengan bahan fiberglas berkaler putih…putih melepak…macam model iklan fair and lovely…

aku rasa berat badan aku pun dah naik berkati2…susah la nak turun ke bentuk asal …sial betul man babi…ni mesti sebab dia nak mengorat minah babi hutan dari rimba sebelah tu…huh…kawan makan kawan…

Aku terus terbang…sambil berangan2 man babi berubah jadi siput babi… hehehe…aku ketawa keji…

aku boleh rasa tubuh aku yang aerodynamic membelah angin dengan stylonya…seronok gak tak payah nak kibas2 kepak…kan ada pilot…

perut aku agak sakit sikit sebab penuh dengan warga2 KL yang nak ke Kuantan…maklumlah…“Your Community Airline!”kan…

dan perut aku bertambah sakit bila tengok muka pilot tu…macam muka babi stress je…

Tiba2 aku terdengar satu jeritan….

BABI!!!!!!!!!!

episode seterusnyakimi