Tuesday, 14 July 2009

thepatung says...

;

;


kita ditentukan untuk hidup berpasangan


dan


sewaktu mereka bersama pasangan masing2

aku
sendirian

ditengah2 lautan manusia

;
;
aku...cest la vie...:-)

38 comments:

addyaholix said...

saya juga sendiri.
ayuh kita kira bintang sama-sama.

en.Adam said...

terkadang kita merasakan kita keseorangan
hakikinya kita tidak berseorangan
keluarga dan teman sentiasa disisi kita
lantas bukakan mata dan hati mu...
:-)

jumapx said...

sedar ataupun tidak...
kamu juga pernah di perhati oleh insan2 yg keseorangan...

setuju?

paiseh said...

tak jumpa lagi laa tu..
sama pesen ngan gua la..

bias® said...

itu lah hidup.

azwan bamadhaj said...

namun kamu perlu ingat,

kamu juga pernah dikurniakan dengan seorang pasangan,

yang membezakan hanyalah,

ada yang lebih menyayangi dia lebih dari kamu menyayangi dia......

mamai said...

tiada yang kekal walau itu yang kita mahukan..

itulah daerah sepi kita ditengah lautan manusia.

triple x malaya said...

sape suruh duduk tengah2 laut..sebab tu la x de pasangan..hehehe

adibah said...

suatu hari nanti, mesti ada orang asing yang datang.. hendak pimpin tangan..

azzaliena suziantie said...

there sum1 waitin for u :)

kimisai said...

hahaha sorang2 tengah lautan manusia takpe tadak tsunami..gagaga


rep: gua hidup lagi betemankan timbunan2 kerja yang amat memenatkan. Keringat gua terpaksa diperah umpama kelapa yang diperah untuk santannya..
senang cakap gua bizi lag la...praktikal ni...nt dah ok gua try update ag..byk stuf2 ni

a.b geldofg said...

:)

azzaliena suziantie said...

rep : yea..just wait it..hahaha
cakap orang me pon xder nih..
kiter serupee ;p

alang said...

Uik. Ada pape ngn addyaholix eh?~~~. hehe. Just kidding. Nway harap kamu sehat2 aja ya.

{~Marvellous Boyz~] said...

memang kadang2 perit apabila keseorangan..tambahan pula bila terlihat insan lain berpasangan sedangkan kita bersendirian bertemankan nasib yang malang....
tp xpe..pape pun hidup mesti diteruskan...=)

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hidup mmg cam tu...satu pegi..satu mari..satu lari...satu kejar....hehehehe

en.Adam said...

re:
kau pakai cermin mata
xpun pkai konteks lens kalau malas nak pkai cermin mata
;-)

aloy_paradoks said...

rilex beb.... i know your feeling.

Raja Azrul said...

pasangan??

i pun takda pasangan lagi...

boe~ said...

cari la pasangan

Otit said...

i know
i know.
someone miss sungai lembing oredi.
so when?
eh..jgn plan.
fine..later on k.
hahaha.

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

cari pasangan jeh kat intenet, 3o pratus berkesan haha

Pekerja Kontrak said...

xla.... kau selalu di temani.... kau tidak kesorangan.... ok.... bayang2, malaikat kiri kanan mana nak letak... he....

alang said...

Perlukah kita mempunyai pasangan dalam hiudp ini? :)

~~~ kay ~~~ said...

bahagia ade di mana mana kan....
(^_^)

s@yangh@sni said...

keluarga jua peneman kala sunyi...
kadang2 aku rasa sunyi gak..
walau ader hubby n son kat sebelah..
huhuhu...

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam PatungCendana,

"di luar sana tentu ramai yang 'nantikan' kamu (ramalan sahaja, moga betul !) .....".

wahyudi my said...

Tapi aku rasa kau semakin banyak merungut la :-)

░♥si lampu neon♥░ said...

amboi ~~

░♥si lampu neon♥░ said...

amboii

anaklaut said...

salam..

syahdunya puisi anda tu..

"bila sepi itu datang
kuhadirkan senyumanmu di hatiku..
agar dapat kulalui hari ini dengan senyuman
semanis senyumanmu..

bila sepi itu memanggil namamu
kubisikkan dihatiku…
ingatlah pada kenangan lalu
yang indah manis menusuk kalbu
agar senyuman terukir lagi dibibirku..

bila sepi mengetuk pintu hatiku
nyalakan rasa kasih sejati
melupakan kepedihan dicalari sepi
menanti bahagia sinar kembali
senyumanmu senyumanku kian berseri..

bila sepi mengugat ketenanganku
hadirkan kesetian dan kepercayaan
ungkapan janji dalam genggaman
menepis segala mungkin gangguan
dalam sabar kutersenyum sendirian
senyuman dalam sepi….

p/s: moga anda tidak sendiri lagi..kalau sepi sangat singgahlah di anaklaut.

anaklaut said...

salam..patungcendana,

terima kasih singgah anaklaut

:)))

zonaku said...

hhmmm.. sepi seorang perindu..........

arsaili said...

salam...kat Lancaster ke dulu...sempat singgah di sana masa ke UK bulan lepas

mamai said...

hmm terlalu lama menyepi nampaknya
mana pergi biacara tanpa kata
biar sebaris dua tetap bermakna

@tune® said...

itu smua kerja Penguasa Alam..

kite sebagai hamba perlu redha dan berdoa

anaklaut said...

salam..

terima kasih kerana miss normala sudi singgah memberi komen di anaklaut.:))

Monkey D Luffy said...

aku tak ada pasangan punggggg