Saturday, 13 June 2009

thepatung says...



hendak pergi berotan
jangan takut onaknya
life is full of challenges
its up to you to accept it
if anyone tells you
its going to be easy
they're lying

9 comments:

alang said...

:D But for me life is easy. If u think life is hard, then life will be hard.

en.Adam said...

hidup itu susah
aku sekarang dibebani dengan
bil bil yang tertunggak!!
hahaha

re: yup aloy memang kejam!
kau yakin kau suka?x nyesal??

maru said...

agree ;)

bias® said...

its going to be easy...

zul hafixi said...

life is hard when thing arent going the way we want it to be... but dat hard times make us grow up... we learn from it... hopefully...

Atan said...

atan memang serik kena rotan..sakit wooo lebih darik onak nya

en.Adam said...

re:
haah,bil api,bil air,bil tenet,bil pembentungan
ahhh banyak betul bil!!
xde orang yg nak spnsor ke>>hahaha

aik takut??kaata suka orang kejam??haha

aloy_paradoks said...

tapi kalau tak de rotan,,, akar pun berguna juga,,,,,

Hidup ni senang je,, mana ada susah... nak susah ni cara bagaimana kita nak hidup...

en.Adam said...

re:ah bila dah jumpa nanti nak pinjam sebiji telur emas ye?? :-)

re:oh hahahahahaha..
lelaki melayu terakhir??
kat kampung2 ada la
kat kota ni semua dah nak jadi mat saleh
:-D