Tuesday, 30 June 2009

disitu...


dimana bulan turun menyentuh bumi
disitu aku ingin pergi

dimana langit tak berawan membawa hujan
disitu aku ingin berjalan

dimana langit dan laut bersatu
disitu aku ingin tidur

22 comments:

addyaholix said...

dimana bintang mampu memeluk bulan,
di situ aku mahu merenung malam!

wahyudi my said...

mau ikut..

mamai said...

di mana jua kau berada akan ku jejaki..

FendyHekka said...

Summary dia... madam kepingin nk pi singei lembing... keh3

@tune® said...

jangan lupa ajak sekali..
mau juga tumpang tidur sekali

naza nur saad said...

nice lah akak~

addyaholix..
wow..hahaha..bila aku mampu wat ayat macam tu ek.

WanHidayat said...

aku ingin mengikut walau ke mana sahaja langkah ini......

#Di mana ada udara...di situlah tetapnya aku...

triple x malaya said...

peh...luruh jantung gua bile bace madah lu...lu memang exream bab2 bermadah n puisi ni...gua nak jadi anak murid lu boleh?

baincardin said...

addy mmg dasat buat ayat camtu :)

bias® said...

1)tentu banyak orang nati kat situ.
2)mustahil.
3)basah lah!

adibah said...

dimana ombak menyapa pantai
disitu aku ingin berlari

aloy_paradoks said...

utk pengetahuan cik cendana,,, tak elok duduk di kawasan langit dan laut bersatu..

zul hafixi said...

itu padang.. disitu aku.. dimana kamu??

en.Adam said...

erkk
patung merajuk???
lari.......
:-P

aloy_paradoks said...

karbon di tengah lautan akan terbebas pada waktu malam dan dibawa angin bertiup ke kawasan pesisir pantai... maka udara dikawasan pantai mempunyai karbon karbon yang mampu memberi mudarat pada kesihatan manusia.

itu secara ringkas.... kalau nak huraian yg lebih panjang, beserta jenis karbon dan kesan mudarat lu boleh try cari di internet atau mana mana buku kesihatan...

gua dah lupa buku mana yg gua bace dulu..kalau tak boleh sebut sekali.

boe~ said...

pabila sambal ikan bilis bertemu nasi, aku terus jadi lapar.

gua stomek said...

lu jadi angka sawan....hahahaha..

miezi said...

dream on normala..heheh :)

en_me said...

ammvoiii.. akak nak tidur ghitewww

boe~ said...

pabila sendi dan otak bersatu, seragam menghayun driver, dan bola melayang jauh... ketika itu dan di situlah segala masalah dan stress pergi bersama bola itu - kata seorg kaki golf pada aku

wahyudi my said...

Nah, aku laki2 yg rasa malas mau masuk kuliah semula.. Tidak begitu teruja.. Keh

kimisai said...

dimana patungcendana makan,
disitu juga gua nak makan.


dimana patung cendana minum,
disitu gua nak minum gak.

dimana patung cendana tidur,
kat citu gua takleh tido..