Wednesday, 6 May 2009

one liners - edisi stress buster

women don't want to hear what you think.
women want to hear what they think,
in a deeper voice...bill cosby



a guy knows he's in love when he loses interest

in his car for a couple of days...tim allen


a bank is a place that will lend you money.
if you can prove that you don't need it...bob hope


if you haven't got anything good to say about anyone,
come and sit by me...alice roosevelt longworth


it's not that I'm afraid ti die,

i just don't want to be there

when it happens...woody allen


a cynic is a man who,
when he smells flowers,
looks around for a coffin...h. l. mencken


If winning isn't everything,
why do they keep score?...vince lombardi


I told my doctor I broke my legs in two places,

he told me to quit going to those places...henny youngman


It's so simple to be wise.
Just think of something stupid to say
and then don't say it...sam levenson

when I was born,
I was so surprised,
I couldn't talk for a year and a half...gracie allen


have you noticed that

anyone driving slower than you is an idiot

and anyone driver faster than you is

a maniac?...george carlin


why do they call it rush hour
when nothing moves?...robin williams

from: Reader's Digest, Laughter is the Best Medicine, 2006, The Reader's Digest Association Inc. NY

aku...:-)

23 comments:

aloy_paradoks said...

selain permata dan segala mcm pujian..

gua merasakan wanita itu aneh..
ape pendapat lu sebagai wanita?

en.Adam said...

keh keh keh keh...

Mr Final said...

Selamat Hari Khamis mdm... :D

aloy_paradoks said...

wanita sukar difahami...erm contoh...cakap takpe... tapi sebenarnya tak suke.. cakap tak nak,, tapi nak..

~~~ kay ~~~ said...

morning...
yup,"women don't want to hear what you think." hehehe
anyways women jot down everything a man says! and they will use them against you..regardless the context!

it’s women’s opinion and i think you say what your heart says!
hehehe

have a lovely day!
(^_^)

addyaholix said...

pendapat saya, tak susah memahami wanita, tapi wanita sendiri selalu buat dirinya sukar difahami.

Dato Paduka Masri said...

kenapa belari ketika hujan sedangkan di hadapan kita pun hujan.....???

cool kan......

Dato Paduka Masri said...

re:...kenapa belari ketika hujan sedangkan di hadapan kita pun hujan.....???

memang cool

ok...kenapa pintu 7eleven diletakkan kunci sedangkan ia dibuka 365 hari setahun, 24 jam sehari, 7 hari seminggu?

hehehe...cool gak kan?

ok...kenapa hendak bawa kereta laju2 sedangkan jalan jam kat depan tu????

hehehehehe... lagi cool kan????

Mr Final said...

oh.. jemput2 laa menyambung sajak di ruang komen entry Mengintai Langit, Mr final ye... huu~

addyaholix said...

tak perlu jadi lelaki untuk faham lelaki. kamu cuma perlu jadi diri sendiri. dan bukakan hati.

mudah kan? haha!

aloy_paradoks said...

lagi satu,,, ada mcm tak best... kalau tak ada mcm tak cukup lak..
itulah wanita..kan...

addyaholix said...

see!
sebab kamu tutup hati kamu kan. buka saja. dan kamu akan lihat dunia, cendana!

aloy_paradoks said...

re: susah nak cakap beb... lelaki kdg kdg die bukan tak hargai,,, cume kalau jenis mcm gua ni,, kayu sikit..
pompuan mmg boleh hidup tanpa lelaki,, gua dah tengok byk... tapi lelaki tak boleh

wahyudi my said...

Suka baca komen2. Penuh dengan words of wisdom.

a.b geldofg said...

:)

aloy_paradoks said...

cara lelaki berfikir? berat tu..
kalau org lain atau org dah kawin gua tak tau la sbb gua belum kawin..

tapi kalau gua suke rilex.. tak suke berat berat sgt.. lebih kurang mcm tu la,,

kueh bakar said...

aku terkejut kul lima tadi kak...apa lagi..blogging ler...ahaks

Dato Paduka Masri said...

re:...ok...kenapa hendak bawa kereta laju2 sedangkan jalan jam kat depan tu????

hehehehehe... lagi cool kan????

ok...kenapa makan kalau sekejap lagi kita akan lapar semula...ahahaha...super cool...macam antartic dah...:-)

ok... mmg super... skrg kenapa nak menyanyi sedangkan klau mengaji pun xpernah... hahahahahahahahaha.... superb...superb... cool..... hahahahahaha

en.Adam said...

stress????
apa tu???
hahaha
:-)

aloy_paradoks said...

re:
gua dah puas hisap kemenyan kecik kecik dulu.. atuk gua dukun....hahaha

en.Adam said...

re: oh begitu,kalau dah tau buah tu masam kenapa ditelan jua??apakata buang buah tu ketepi dan pegi cari buah lain yang lebih manis?????

aloy_paradoks said...

re:
gua ayat tulis dengan ayat cakap lain... ayat cakap.. diam membisu terkunci sepi..

jumapx said...

a'ah...i kat ump dah...hu3