Friday, 1 May 2009

hidupku adalah puisi-8

responses yang merangsang minda dan emosi aku...hehehe



re: imej matahari pagi di UMP

tetiba rasa merindu...sedangkan DIA dekat di sisi...jumapx



re: wilayah selepas hujan

aku tk pernah nmpak snyuman mu...
tapi aku dpt mrasai suka dn duka mu... a.b geldofg


re: jangan...

tak salah untuk mencoba, kerana dengan cobaan kita akan tahu akhiranya.. namun..sebelum mencoba..sediakan diri sekuatnya... niena kierana

hidup penuh dengan luka2 la cabaran
sapu luka dengan ubat
itulah pengubat duka... joegrimjow

apa yang boleh kukatakan..
ini semua kuasa tuhan..
aku sudah mencuba,
tapi tidak berjaya.

kau dan aku,
terjauh jauh berbeza.
sungguh jauh bezanya.
bagaikan dalam mimpiku.
biar aku mengkhianati cinta,
asalkan jangan aku mengkhianati bahgia...
kerana itu lebih celaka... aloy_paradoks

usah kamu mengharap,
kalau kamu takut pada kemungkinan.
usah kamu tunggu cinta,
kalau kamu takut pada kecewa...addyaholix

bagi gua sebenarnya banyak perkara dalam hidup ini yg sering tersasar.
hari ini kita bercinta,, esok belum pasti..sbb kita mula merasakan ada sesuatu rasa tidak enak yang hadir.. mungkin pasangan kita rupanya tidak sesuai dengan kita.. bukan tidak bagus,, tapi tidak sesuai. dan ada sbb sbb lain yg tak dpt dielakkan...aloy_paradoks

kamu bukan pengecut, kamu cuma takut berdepan dengan kemungkinan yang kamu sendiri tak tahu. itu lumrah manusia. cuma jangan mengalah sebelum kamu mula berjuang...addyaholix

re: seize the day...

gua sudah puas menjadi yang terlewat..tak mahu lagi... aloy_paradoks

untuk apa kamu hidup hari ini kalau bukan untuk harapan hari esok.
esok akan selalu ada untuk kita semua. jangan putus untuk berharap. jangan letak diri kamu di penghujung jalan mati. terus hidup ... addyaholix

aku... :-)

No comments: