Friday, 29 May 2009

hidupku adalah puisi-10


cinta sebenar hanya timbul bila kita semakin mengenali
hati dan mempedal seseorang itu...
kita makin selesa,,dan makin sayang,,,
itu cinta..
terjadi cinta yang sekejap dan makin tawar,,,
kerana apa?
kerana dia melafazkan cinta sewaktu
perkenalan masih diusia suka
dan suka...
suka bukan bermakna cinta...
suka hanya luaran...
mungkin dia cantik..kelakar dan dll...aloy_paradox

suka saya pada kamu tak hilang.
selalu ada. dan kekal wujud...addyaholix

seorang lelaki juga
boleh menyukai seorang wanita selama satu minit
dan seumur hidup untuk melupakannya...otit






akan ku takung airmatamu.
buat siram hati yang gundah.
untuk ia kembali berbunga.
dan selalu punya bahagia....addyaholix

aku...hanya dengan kata2...kau membuat aku rindu...

7 comments:

wahyudi my said...

Tak akan ada seorang pun di luar sana yang akan suka pada diri seperti diri sendiri. Kata seorang cikgu satu masa dulu, tapi dia cakap englishla, maksud dia lebih kurang..hehe

Btw, indahnya persahabatan kau orang :-)

zaim said...

Just one word to describe bout yourself; wanita hebat.

Bukankah lebih baik mempunyai seribu kawan dari mempunyai seribu musuh. :)

Sekrng conti study kat Shah Alam.

alang said...

No phone? okay gak. Ada ym? senang nak kasi. Klau turun kuantan ada teman untuk minum dan berbual. :)

Ambik mechanical eng.

bias® said...

dalam nyer..dalam nyer.. tak paham.

zul hafixi said...

Aku sukakan diri aku... Sangat suke... Kalo ade orang x suke... Lantak lah... Haha...


re: aku seorang anak peneroka dari pahang...

kueh bakar said...

jika kau tersenyum
dan kemudian menangis
itulah cinta

jika kau ketawa
dan kemudian berduka
itulah cinta

jika kau bahagia
dan kemudian kecewa
itulah cinta

jika kau merindu
dan kemudian membenci
itulah cinta

kerana
cinta itu
semua rasa dalam satu
itulah cinta

addyaholix said...

cinta itu perlu ada.
kalau pon bukan untuk orang lain, simpan semua untuk diri sendiri.