Saturday, 25 April 2009

lagu ni buat aku menangis...

lirik dan irama lagu ini menghiris perasaan aku...kenapa ya...

lagu: sebelum aku mati
artis: Michael Says


Aku


tetaplah aku hinggakan ajalku
Kanku tunjuk satu bagian hidupku...Hatiku didadamu..



Kamu..


menemaniku tempat kumengadu
Dan tawa indahmu di ujung dukaku .. kisah kita kan berlalu


Waktu dan waktu berlalu dan akan kutinggalkan kamu
hingga saat nya kan ajal menjemputku aku kan pergi


meninggalkanmu..


menghitamkan hatimu..


sungguh tertutup tangis hingga
hentikan waktu


dengarlah aku


dengar lirih hatiku


dekaplah aku.. sayang…


dan aku mati…


aku...serangan melancholy tahap dewa...huhuhu....

15 comments:

wahyudi my said...

"serangan melancholy tahap dewa"

hehehe

mungkin kau sendiri dewi melankolik.

DrSam said...

yang indah bila berlalu pergi
dan tak kembali lagi
memang bila diingati
hati terguris dan melankoli

baincardin said...

huhuu...cam seram je serangan nya itu. :)

~~~ kay ~~~ said...

menangislah.. jika ia mampu melegakan.

have a lovely day!

adibah said...

Melancholy tahap dewa?? Cubalah berlari di tepi pantai.. berlari ke langit! :-)

addyaholix said...

kamu dah cuba terbang?
oh lupa.
kamu benci terbang. dan malam!

pagi cendana!
hari ni last day book fair.
saya akan merayau sorang-sorang untuk kali kedua kejap lagi. haha!
jom lah!

addyaholix said...

ok saya datang ambil kamu.
cepat pejam mata.
senyum kalau nampak bayang saya =)

Otit said...

hey
patungCendana yang tengah boink-boink asmara..hahaha.

hopefully by the time you read my commen,you dah abis marking paper.
hehe.

aloy_paradoks said...

mesti best kan tengok kabus kat ump...

HEMY said...

first time singgah...

tak penah dgar lak lagu ni..cam suke posing ni...kalau kuar ramai2..leh tolong jadi model..ejhehehe

azwan bamadhaj said...

belom dengar plak lagu nie...

wahyudi my said...

ok. Studi bersungguh2. Blah dari utm, then masuk ump.. Boleh jumpa kamus bergerak paling cun!

Have a nice trip. (Betul tatabahasa ayat ni? Hahaha)

Daoz said...

just few days back mdm.apr 23rd.if u know how 2 count,u should remember.234.haha.

i pon akn stress jgk kalu kena pegi team building jauh2.school days plak tuh.hahahaha.

addyaholix said...

oh ya? have a great trip cendana.
bawa pulang sesuatu buat saya.
balik singgahlah KL. haha!

oh ya!
negeri sembilan kampung saya =)

wahyudi my said...

puisi itu untuk kamu.

Maaf, jika buat kamu terasa.