Friday, 17 April 2009

lelaki dan angka - # 1

seorang lelaki boleh menyukai wanita selama
satu minit
dan kemudian melupakannya.
sumber : Maskulin, Vol 91 , April '09
aku...typical

17 comments:

aloy_paradoks said...

erm betulll..yes...itulah suka... beza kan? suka...cinta..mmg berbeza... tak perlu gua nak ulas panjang,, sbb lu tau dah kot pendapat gua..

Re ;knp mengelamun?

addyaholix said...

suka saya pada kamu tak hilang.
selalu ada. dan kekal wujud.

selamat pagi cendana!

DrSam said...

satu minit pun jadi le :)

~~~ kay ~~~ said...

lumrah alam...
datang dan pergi.

have a lovely day!

addyaholix said...

dah tengok blog dayat?
ada gambar kamu dan anak-anak kamu cendana.
sweet!

baincardin said...

huh? 1 minit je? it depends...and x semua laki camtu...;)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

em.. semint jek?? hampeh!

tapi kalau suka lebih dari seminit, boleh bwk kepada syg, kan??

dari mata turun ke hati..

azwan bamadhaj said...

la... sama je la ngan sesiapa pun....

perempuan pun boleh suka satu baju or kasut or seluar or beg dan kemudian melupakannya selepas 30 saat dan melihat baju or kasut or seluar or beg lain...


hahahahahhaaha

addyaholix said...

re : sepatutnya saya rancang minggu ini. sengaja tak maklumkan pada kamu. tapi terpaksa batalkan niat sebab ada hal. haha!

BudAk hijAu said...

hmmmmmmm...kenyataan 2!

Otit said...

dan..
seorang lelaki juga boleh menyukai seorang wanita selama satu minit
dan seumur hidup untuk melupakannya.

adibah said...

adakah ini confession dari seorang lelaki di majalah khusus untuk lelaki? *wonder..

wahyudi my said...

setuju dengan otit.

a.b geldofg said...

tklah bz sgt

baincardin said...

huuu....mcm² pendapat. :)

F A R Y N said...

60 saat tu...
jom kira..

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10
11.12.13.14.15.16.17.18.19.20
21.22.23.24.25.26.27.28.29.30
31.32.33.34.35.36.37.38.39.40
41.42.43.44.45.46.47.48.49.50
51.52.53.54.55.56.57.58.59.60

penat type.
hahahahaha

aloy_paradoks said...

gua dulu dulu je suke mengelamun.. dah besar2 ni semakin kurang mengalum.. tapi bykkan tidur lak..hahaha