Tuesday, 10 March 2009

interlude







kadangkala,


bukan penulis yang mencari puisi


tapi


puisi yang mencari penulisnya..

28 comments:

apisz said...

mana ada puisi cari penulis..aku tak faham.... =P

muahahhahaha

apisz said...

aku kat sana 2 hari kot...ok..papehal, aku roger ko...nnt ko belanja aku mkn ye...heee....

niena kierana said...

puisi kadangkala mengabarkan erti perasaan sebenar =)

ab geldofg said...

ish2 rupanya puisi ada kaki juga lah ye

apisz said...

minat bergambar ke?

* cube ko buat puisi untuk aku satu...lalallalallala

apisz said...

ab, mu watbuat2 dok pahe ko gapo ni? ko mu tengoh mamai? wakakkakakkaa

addyaholix said...

bukan kadangkala, selalunya =)

ab geldofg said...

guano gak mu weh apih?

apisz said...

takdok gano2.....heee...

en.Adam said...

ab puisi dia x gerak guna kaki..
dia menjalar....hahah

patung......saya rasa bukan jarang2,tapi puisi lah yg selalu mencari penulis,penulis hanyalah medium bagi puisi untuk menonjolkan dirinye ke dunia kita ni....=)

addyaholix said...

ya. setuju. sebab itu sekarang saya beku. susah nak menulis.

demam dah ok sikit. cuma gusi bengkak =)

dan saya masih di pejabat!

addyaholix said...

terima kasih cendana. kamu antara segelintir manusia yang paling ambil berat. so sweet(dan saya tahu kamu memang sweet. haha!)

ya saya perlu rehat. tapi kena tunggu keadaan reda. sekarang saya perlu kerja. perlu korbankan sikit waktu senggang saya. nanti bila dah selesai, saya ambil cuti panjang.

ab geldofg said...

kdengaran nama aku disebut d merata2...apakah salah aku? :(

apisz said...

ab, ko kan glamour.... lalalalala

addyaholix said...

ya terima kasih. dah lewat, kamu tidurlah!

ab geldofg said...

glamour tu apa?

apisz said...

glamour tu sekali rasa sedap, dua kali rasa, tak sedap...paham?

ab geldofg said...

o mcm tu

apisz said...

P mcm ni

nota.kematian said...

madam,
aiyo !
kenapa seminggu minggu ini tampak seperti terbuai buai saja?

huk huk huk

maoh said...

~~pohon beringin tumbuhnya rendang..~~

apisz said...

lorong haji taib..nak ke?

apisz said...

ntah2, ko selalu pergi? lalallalala =P

apisz said...

ko tak kerja ke?

~~~ kay ~~~ said...

very good morning to you....

sesungguhnya puisi itu mirip keluh
samar… sekaligus nyata.

have a lovely day!

apisz said...

jgn berangan la time drive! hehe..kena kat mana excdnt tu?

jumapx said...

wah....
entri yg simple tp membuat sy trfikir la mdm...hu3

tapi betol gak...
sbb tue kebelakangan nie...banyak betul puisi mencari saya...siap kena isi borang lagi...hahahaha...

sebab tue alif ba ta agak berpuisi kebelakangan ini...he3

en.Adam said...

ab salah kau kerana terlalu lantang!
hahaha