Saturday, 14 February 2009

rela

Ku hanya mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidup ini


Demi cinta yang menyala
Ku rela menggenggam bara api
Demi kasih yang mengharum
Sungguh aku rela




Biarpun pada pandangan
Seperti bunga yang layu terbuang
Namun kau pasti tahu
Semua kerna





Aku masih lagi setia padamu
Biar ku menangis seumpama pengemis



Ku hanya mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidupku ini

dipetik dari lagu...rela

28 comments:

addyaholix said...

tak perlu ubah haluan hidupmu,
tak perlu kau terus menangis,
hanya kerna kau setia pada dia.

tak setiap tubuh mampu jadi setia sebagaimana setianya khadijah pada muhammad.

dan kalau dalam diri kamu wujud rasa yang sama, tak perlu kamu buang. terus simpan dan terus hidup dalam kenangan cinta kamu berdua.

addyaholix said...

re : jangan menangis, sebab saya akan rasa bersalah.

sebenarnya kenapa? mahu ceritakan pada saya? mungkin ada cara untuk kita berhubung terus. saya boleh jadi pendengar kamu kalau kamu sendiri tak keberatan. cuma sekadar mahu kamu rasa lebih tenang.

addyaholix said...

re : saya cuma harap kamu terus kuat. yakinlah itu dugaan dari DIA untuk manusia-manusia hebat seperti kamu. itu cuma sebahagian ujian untuk kamu. dan kamu harus mampu untuk tempuh semua. dan hati kecil saya sering yakin yang kamu mampu.

addyaholix said...

tidurlah. moga esok cerah dan indah untuk kamu. itu doa saya untuk kamu. moga kamu bertemu bahagia yang kamu cari.

DrSam said...

comel sungguh dua insan didalam foto tersebut. Ada iras-iras pula tu :)

kueh bakar said...

tgh sedih ke kak?

~~~ kay ~~~ said...

"Agi Idup Agi Ngelaban."
(The motto of the Ranger Regiment)
A direct translation, word for word from Iban to English is "Still Alive, Still Fight."
In spirit means "Fight to the Death."
~Berjuang selagi nafas masih ada~
have a lovely weekend!

miezi said...

kem salam lily :)

Dato Paduka Masri said...

apa kata dengar lagu aku lak kat page aku.....

ada bran...

addyaholix said...

jangan terus bersedih. sebab kamu kelihatan manis bila bibir mengukir senyum. =)

wahyudimy said...

r u ok?

ab geldofg said...

ehm ehm...cntik nya anak ko.... ;)...jadilah aku g sg lembing

DrSam said...

Oooo...tiga rupanya. memang tak boleh nak bezakan. tiga-tiga memang comel lote.

Raja Azrul said...

ces..amek lirik lagu rupanya..ingatkan u yang cipta sendiri lirik-lirik dia, hehehe....

Dato Paduka Masri said...

anak-anak ko eyh.... hehehehehehe

Otit said...

ubahlah laluan hidupku ini.
dari sungai lembing ke kuala lumpur.

hahahaa..

i know..choy.
fine.

ab geldofg said...

aku dlm dilema....pilih mak dia kah..atau anak dia :(

Dato Paduka Masri said...

ab- aku cadangkan ko pilih mak die... kan patung... hehehehe... so anak die ko serah kat aku.... cewah.... ngam kan patung.....

Dato Paduka Masri said...

ok... tapi aku nak jawatan untuk yang muda... ok... beradu tenaga... t aku yang kalah...

ab geldofg said...

maaf dato pduka cdangan ko..lgsung aku tk boleh trima....

Dato Paduka Masri said...

kuat... sebab die lagi besar dr aku...

Dato Paduka Masri said...

ko mengalah la ngan aku ab....

Dato Paduka Masri said...

nak buat perjanjian apa...???

addyaholix said...

dah boleh senyum lebar?

BudAk hijAu said...

comel sungguh.nak jd menanu boleh?hehehehe...

wahyudimy said...

re: mdm,marah? no lah...i juz speak my mind :)

azwan bamadhaj said...

erk.......

banyaknya komen.....

~~~ kay ~~~ said...

sesungguhnya anak anak adalah harta yang tidak ternilai.....
take very gud care ye!