Thursday, 19 February 2009

langit


ini gambar langit kat rumah aku malam ni...hitam pekat, sebenarnya ada banyak awan, tapi tak nampak pulak...bintang pun takde...dan aku nak tengok bintang...huhuhu

12 comments:

addyaholix said...

kamu buat saya rindukan malam.
nak tengok bintang?
nak saya temankan? =)

WanHidayat said...

Mdm....sy baca mdm punya entry yg sy ketinggalan sepanjang di lautan...

Sy sendiri yang menitiskan air mata...untuk siapa???...mdm, hadiah buat mdm....

Mdm...sy tahu mdm tabah...i know that and you knew it...

Miss all ur kids mdm....really miss them....

niena kierana said...

malam sering buat aku merindu..merintih..kenapa aku tidak seperti orang lain..kenapa aku selalu kurang dari orang lain.. langit hitam pekat tu.. sama pekatnya jiwa yang aku lalui sekarang wahai patung..

~~~ kay ~~~ said...

bintang pun muncul bersama seri cahaya
camar telah lama terbang pulang
angin-angin malam berganti hembus
anak-anak rambut terusik belaiannya

lalu kau hadir ...
menyulam langit malam buat kerundung ku
kau tersenyum, tersipu aku memandang
bintang-bintang yang berkerlipan menjeling manja
aduhai... manisnya suasana malam

langit hitam pekat
aku terpikat....

azwan bamadhaj said...

senang je kan entry.. tengok langit, amik gambar n post....

lepas nie, letak la port pasal pili air plak, x pun komputer ke. permaidani ke....


ahahhahaha

addyaholix said...

kita sama-sama renung malam.
sambil sama-sama petik bintang.
diulangi, petik bintang.
bukan pitik bintang =)

addyaholix said...

serius saya nampak bintang sekarang.
walau cuma satu, tapi cahayanya telus.

saya hadiahkannya buat kamu cendana!

khas buat kamu!

ab geldofg said...

seandainya aku bintang...akan aku hiasi laman jiwa ko

Dato Paduka Masri said...

ab ayat.....

ab geldofg said...

dato........ayat yasin...hehehehe

wahyu-die-hard-fanz said...

Addy,pitikbintang jangan sebut.penulis blog dia berdaulat tau.

addyaholix said...

re : kamu juga yang pertama saya hadiahkan bintang. sebelum ni saya cuma pernah hadiahkan bulan. haha!