Thursday, 12 February 2009

kau adalah cintaku...

...kau adalah cintaku yang tidak wujud dalam realiti...
sambung la...sesiapa yang nak sambung...aku hilang inspirasi pulak...

15 comments:

wahyudimy said...

Haha.Pulak.Line tak clear tu.

~~~ kay ~~~ said...

setiap kehidupan
tidak akan pernah menjadi selamanya….
tapi kadang harus berakhir untuk disimpan,
pada dunia maya agar menjadi selamanya….

It's actually good to have that someone around.
Its the human relation that even we dont realize it, we do need it.

Otit said...

sebab "kau" tu wujud kat dunia siber je.
ehemm.
so who is the "kau"

addyaholix said...

tapi kau nyawa yang selalu wujud dalam hati.

haha!

Mr Final said...

...kau adalah cintaku yang tidak wujud dalam realiti...

Tetap kau obsesiku di alam fantasi...

(gegege.. leh sambung gitu :P)

BudAk hijAu said...

kau adalah cinta yang hanya aku mimpi....eceh!!

ab geldofg said...

aku wjud ko ghaib...aku ghaib..ko wjud...tapi hakikatnya kita saling myintai

Mr Final said...

Re: Bak kate NC i tolong u 'reengineer' balik bait yang telah ternukil nih... boley kaa - minta idjin..??

kau adalah cintaku yang tidak wujud dalam realiti...patung cendana
kau nyawa yang selalu wujud dalam hati..addyaholix
kau adalah cinta yang hanya aku mimpi....BudAk hijAu
tetap kau obsesiku di alam fantasi...Mr Final

aku wujud kau ghaib...
aku ghaib kau wujud...
tapi hakikatnya kita saling menyintai..
ab geldofg

setiap kehidupan
tidak akan pernah menjadi selamanya….
tapi kadang harus berakhir untuk disimpan,
pada dunia maya agar menjadi selamanya…
kay

ab geldofg said...

wah cntik bila dsmbung2kan oleh mr final

Otit said...

what a wonderful combination.
great job mr. final.
everything seems so possible and closely connected.
walaupun
kau adalah cintaku yang tidak wujud dalam realiti.

hahaha.

DrSam said...

Mr final dan finalised semua bait-bait yang hilang itu...apo nak dikato lagi ;)

~~~ kay ~~~ said...

jika ia sebuah cinta...
ia tidak hadir kerana permintaan
namun hadir kerana ketentuan

jika ia sebuah cinta...
ia tidak hadir dengan kekayaan dan kebendaan
namun hadir kerana pengorbanan dan kesetiaan

wahyudimy said...

Re: tgh tunggu petanda dari langit.Hehe

Daoz said...

bila si patung mulakan bait,ramai yg ingin jd pelengkap.siapa yg akn akhirinya?

addyaholix said...

makin jadi menarik.
mungkin untuk entri akan datang, kamu patut gabungkan dan jadikan ia sesuatu yang menarik!