Friday, 7 November 2008

for your bloody information


sebab terlalu ramai yang bertanya...
sebab terlalu banyak spekulasi....
sebab aku malas nak jawab soalan yang sama banyak2 kali....

maka aku beritahu secara terang dan jelas....

1. debat diraja....aku takkan pergi....tak kira la siapa atau bagaimana aku dipujuk.

2. Jb...still not sure...if i ever go, it will be on Sat...back on Sun....along with cactus, remedy, organic and alif ba ta....

SO THERE!!!!! STOP ASKING!!!!!

9 comments:

Mr Final said...

mmg propa... ~

FendyHekka said...

yerla madam... tp naper ari sabtu? kitorg xtanya dah... len kali wat press conference plak. hi3. XD

budak_ORGANIK said...

memang menjawab persoalan..tp kn..mcm banyk lagi persoalan yg bakal timbul....cthnya...btolke madam nak kawen???huahauhauhauhau

Raja Azrul said...

setuju ngan fendy..wat jer press conference...senang..

(ala2 artis pulak madam nie)

Raja Azrul said...

one more..for jb, its better u ajak hafizul. He wants to go. Dan lagi satu dia boleh drive, so u tak lah penat sangat!!

Kadrieana Zahiera Yasin said...

HEREMMM...mana entry terbaru...tapi i ttp nak tnyer u....u tak nak g royals ker....wakkakakkaa

betul ker bulan 12 than 2010 u ngan..********* nak kawin...wakakkakak..larikkkk

MASITA MD SHAH said...

madam mcm artis..
hehehe..

madam hepi bufday..

FendyHekka said...

WAH meletops... 2010 katanyer.... dgn XXXXXX? tak sangka.... Betul ke I dgr ni madam? (dgn gaya ala2 Michelle Melodi)

law said...

mmm..xksh la pe2 pn mdm..
huhuu..sya pn mgkn xle nk pegi dah royal..