beyond logic

di sini aku nak cerita tentang beberapa kejadian yang agak pelik yang berlaku sewaktu aku pulang ke Dungun baru2 ni....kejadian2 yang agak supernatural...hehehe

first...my mom yang tidur kat rumah aunty aku...fyi...aku tak tidur kat situ. aku tidur rumah aunty lagi satu ...opposit je...anyway, my mom yang tidur depan tv dengan some of my cousins..terjaga tengah2 malam...dan mendapati tv terpasang secara tiba2...dengan sendirinya...

second...anak sepupu aku yang berusia 2 setengah tahun mengatakan ada dua orang kanak2 lelaki bermain2 berhampiran dengannya sedangkan my uncle yang duduk disebelahnya pada waktu tu tak nampak apa2 pun...

third...anak sepupu aku yang berusia 15 tahun, yang tidur didalam salah sebuah bilik di rumah tu mendapati bahagian belakang badannya dipenuhi kesan calar sewaktu dia bangun dari tidur...aku tak tengok la tapi my mom tengok kesannya...

It turns out that before this pun dah ada kejadian2 yang begitu di rumah tu...kononnya its done by one of the daughter in law yang nak my aunty rapat dengan dia dari dengan anak2nya sendiri...aku pun tak tahu...tapi kalau tak ada angin masa kan pokok bergoyang...where there's smoke, there's fire.

walaupun kejadian2 tu is way beyond logic, i believe there is a logical explanation for everything...may be we just couldn't find it yet...who knows, in time we will find three perfectly logical explanations for what happened...still...nasib baik aku tak tidur kat situ...

No comments:

Post a Comment

:-)

A ROSE BY ANY OTHER NAME ... tuberose

  Salam and good day.  It's the end of July/ early August, and my tuberose is blooming. Go figure. Despite its name, tuberose is not act...